Μία κοινωνική ιστορία για την έλλειψη σταθερότητας στους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες

«Οι κοινωνικές ιστορίες αποτελούν μία διδακτική προσέγγιση που χρησιμοποείται για την  εκμάθηση κοινωνικών δεξιοτήτων στους μαθητές με αυτισμόαλλά και γενικότερα στους μαθητές με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες.Είναι σύντομες εξατομικευμένες ιστορίες με συγκεκριμένη δομή (μικρές προτάσεις με οπτικοποιημένο υλικό) με σκοπό να περιγράψουν με αντικειμενικό τρόπο μια κοινωνική κατάσταση, ένα άτομο, μια ικανότητα, ένα γεγονός, μία έννοια». (Carol Grey, 1998)

Τα σχόλια είναι κλειστά.