Είμαι τοποθετημένη σε Τ.Ε. Δημοτικού Σχολείου σε ένα χωριό. Στο χωριό υπάρχει και 2ο Δημοτικό, χωρίς να έχει λειτουργήσει ποτέ εκεί Τ.Ε. Φέτος που εμφανίστηκα εγώ στο 1ο Δημοτικό, έχει ξεκινήσει μια πρόθεση γονέων από το 2ο σχολείο για μεταγραφή των παιδιών στο σχολείο μας, με απώτερο σκοπό την παρακολούθηση του Τ.Ε. Ήδη έχει πάρει μεταγραφή ένας μαθητής που είχε διάγνωση από ΚΕΔΔΥ. Αυτή τη στιγμή υπάρχει ένα παιδί που δεν έχει διάγνωση,αλλά οι γονείς θέλουν να έρθει σε μας (έχουν χαρτί από ιδιώτη) και εγκρίνουν τη μεταγραφή και οι σύμβουλοι γενικής και ειδικής. Ωστόσο, οι διευθυντές των δύο σχολείων ανησυχούν για τις επιπτώσεις που θα έχουν αυτές οι μετακινήσεις μαθητών στην οργανικότητα του 2ου σχολείου. Υπάρχουν κι άλλα παιδιά στο 2ο σχολείο χωρίς διάγνωση αλλά με δυσκολίες και 3 πρωτάκια που πιθανώς θα χρειαστούν βοήθεια. Σε πρώτη φάση ο διευθυντής του 2ου σχολείου θα αρνηθεί την μεταγραφή του παιδιού σε μας. Από κει και πέρα έχω τις εξής απορίες:
1. Εφόσον υπάρχουν ανάγκες στο 2ο σχολείο, για ποιο λόγο δεν έβγαλαν και δεύτερο κενό στο χωριό αυτό; Παίζει ρόλο το γεγονός ότι δεν λειτούργησε ποτέ Τ.Ε. εκεί και δεν υπάρχει ούτε οργανική θέση, ενώ συγχρόνως δεν υπάρχουν τουλάχιστον 3 μαθητές με διάγνωση;
2. Στο ενδεχόμενο που δεν γίνουν οι μεταγραφές όσων επιθυμούν, υπάρχει περίπτωση να μου πουν να συμπληρώνω ωράριο και στο 2ο σχολείο, ενώ δεν υπάρχουν παιδιά με διαγνώσεις; Και κατά πόσο θα είναι νόμιμο αυτό, ενώ έχω τοποθετηθεί για πλήρες ωράριο στο 1ο σχολείο μόνο;
Αν και κανείς δεν μου έχει πει μέχρι στιγμής να συμπληρώνω ωράριο, θα ήθελα να είμαι ενημερωμένη για παν ενδεχόμενο, αν και εφόσον δημιουργηθεί θέμα από τους διεθυντές των δύο σχολείων... Ευχαριστώ!