Καλησπέρα, φέτος δουλεύω για πρώτη φορά. Μου έτυχε μια ιδιόμορφη περίπτωση και επειδή δεν ξέρω πως να τη διαχειριστώ θα ήθελα τη γνώμη σας. Είμαι παράλληλη στήριξη σ' ένα κοριτσάκι Α' Δημοτικού με προβλήματα όρασης. Η δασκάλα εξ αρχής με ενημέρωσε ότι η μαθήτρια είναι σε πολύ καλό επίπεδο κάτι που διαπίστωσα και η ίδια. Διαβάζει, γράφει, αυτοεξυπηρετείται, κινείται και παίζει με άνεση στην αυλή, έχει αυτοπεποίθηση και οι σχέσεις με τους συμμαθητές της είναι πολύ καλές. Η δασκάλα μου ανέφερε ότι οι γονείς επέμεναν για παράλληλη καθώς δεν ήξεραν πως θα λειτουργήσει μέσα στην τάξη η κόρη τους αλλά εφόσον ήταν ενθαρρυντική η πορεία της εξέφρασαν επιθυμία για ακύρωση της αίτησης. Όμως, εφόσον δεν γινόταν να ακυρωθεί και πήγα τελικά στο σχολείο, μου είπε να μην κάθομαι δίπλα στη μαθήτρια για να μην στιγματιστεί και αντί αυτού θα είμαι σαν τη δεύτερη δασκάλα της τάξης, θα βοηθάω όλους τους μαθητές σε ό,τι χρειαστούν, έχοντας πάντα το νου μου λίγο παραπάνω στη συγκεκριμένη μαθήτρια, θα μπορώ να αναλαμβάνω πρωτοβουλίες και αρμοδιότητες και αν στην διάρκεια της χρονιάς που θα δυσκολέψουν τα μαθήματα χρειαστεί βοήθεια θα είμαι πιο εντατικά δίπλα της. Φαντάζομαι ότι όλα αυτά τα είπε λόγω της άγνοιας της περί παράλληλης στήριξης, εγώ όμως τι κάνω;
Και ένα άλλο θέμα, ο διευθυντής του σχολείου μου είπε ότι οι ώρες που βγαίνουν είναι 22 και για να συμπληρώσω τις 24 ίσως χρειαστεί να με βάλει ενισχυτική διδασκαλία σε κάποιο μαθητή ή να μου δώσει μια ώρα από μια άλλη τάξη. Κάτι τέτοιο είναι θεμιτό για έναν ΠΕ71;