Χώρος συζητήσεων των συλλόγων αποφοίτων τμημάτων ειδικής αγωγής

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΠΕΑΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ 2012

Συζητήσεις πάνω σε θέματα ειδικής αγωγής, αναπηρίας κι εκπαίδευσης
Κανόνες Φόρουμ
Καλωσορίσατε στα δημόσια φόρουμ των Σ.Α.Τ.Ε.Α.! Σας παρακαλούμε να τηρήσετε τους παρακάτω κανόνες χρήσης για όσο διάστημα συμμετέχετε στο φόρουμ.

1. Απαγορεύονται οι χυδαίες εκφράσεις.
2. Απαγορεύεται η χρήση και δημοσίευση προσωπικών δεδομένων.
3. Γράφουμε μόνο σε ελληνικό ή λατινικό αλφάβητο αντίστοιχο με τη γλώσσα που χρησιμοποιούμε. Απαγορεύονται τα Greeklish.
4. Απαγορεύεται να γράφουμε ολόκληρο το κείμενο της ανάρτησής μας με κεφαλαία γράμματα.
5. Οι τίτλοι των θεμάτων προς συζήτηση πρέπει να είναι σαφείς και σχετικοί με το θέμα.
6. Προτού ανοίξετε ένα θέμα βεβαιωθείτε ότι δεν έχει δημοσιευτεί ήδη από κάποιον άλλο. Εάν έχει δημοσιευτεί ήδη, συνεχίστε τη συζήτηση εκεί.
7. Τα θέματα δεν πρέπει να συγχέονται μεταξύ τους, π.χ. ένα παιδαγωγικό θέμα στην κατηγορία των νομικών θεμάτων.

Σε περίπτωση που παραβιάσει κάποιος τους κανόνες 1 και 2 οι αναρτήσεις θα διαγράφονται από τους συντονιστές δημόσιων φόρουμ. Στην περίπτωση παράβασης των κανόνων 3 και 4 θα γίνεται δημόσια και προσωπική σύσταση από τους συντονιστές. Σε περίπτωση μη τήρησης του κανόνα 5 οι συντονιστές έχουν δικαίωμα αποσαφήνισης του τίτλου. Στην περίπτωση παράβασης των κανόνων 6 και 7 οι συντονιστές είναι υποχρεωμένοι να μεταφέρουν την ανάρτηση στη θεματική κατηγορία στην οποία ανήκει.

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΠΕΑΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ 2012

Δημοσίευσηαπό Papazafiri Maria » 08 Αύγ 2012 18:51

http://www.hellasedu.gr/2012/08/blog-post_8.html

Σε αντίστοιχο πνεύμα με την αίτηση πρόσληψης αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών στη γενική εκπαίδευση κινείται και η εγκύκλιος για την πρόσληψη εκπαιδευτικών στην ειδική αγωγή. Παρόλα αυτά συνεχίζονται ευτράπελα που προϋπήρχαν. Θα τα αναφέρουμε για άλλη μια φορά, αν και καταντά μονότονο, παρόλα αυτά πιστεύουμε ότι έστω και με τη μορφή καταγγελίας έχει σημασία να αναφέρονται.
· Διαβάζοντας κανείς τα απαιτούμενα προσόντα αντιλαμβάνεται τηντεράστια έλλειψη ενός ενιαίου δημόσιου και δωρεάν φορέα επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών που θέλουν να δουλέψουν στην ειδική αγωγή. Με εξαίρεση τα δύο προπτυχιακά, πανεπιστημιακά τμήματα οι γνώσεις των εκπαιδευτικών επαφίενται στον χρόνο και στο χρήμα που μπόρεσαν οι ίδιοι να ξοδέψουν για ένα διδακτορικό, ένα μεταπτυχιακό, ένα σεμινάριο… Ακόμα και η απαίτηση για επάρκεια στη νοηματική γλώσσα και τη γραφή Braille, αν και αναγκαία, σχετίζεται για άλλη μια φορά με τα ιδιωτικά κέντρα που μπόρεσε ο κάθε εκπαιδευτικός να πληρώσει… Και φυσικά οι εκπαιδευτικοί των λεγόμενων τεχνικών ειδικοτήτων που μπορεί να έχουν δουλέψει για χρόνια στην ειδική αγωγή, βλέποντας για άλλη μια φορά την προϋπόθεση της ΑΣΠΑΙΤΕ, μόνο να γελάσουν ειρωνικά μπορούν. Γιατί ενώ έχουν την προϋπηρεσία και τους τίτλους σπουδών της ειδικής αγωγής μπαίνει ως προϋπόθεση ένα επιπλέον προσόν το οποίο όχι μόνο δε σχετίζεται άμεσα με την ειδική αγωγή, αλλά είναι κλειστό πρόγραμμα με ελάχιστες θέσεις…
· «Καθίσταται σαφές ότι ενδεχόμενη ενεργοποίηση των αναφερομένων στο παρόν κεφάλαιο δυνατοτήτων περί τροποποίησης των προσωπικών στοιχείων και της αίτησης αναπληρωτή ή μη ενεργοποίηση των δυνατοτήτων περί ανάκλησης/απενεργοποίησης της αίτησης, εφόσον οδηγήσει σε πρόσληψη/αναβάθμιση του υποψηφίου, συνοδεύεται από τις κατά περίπτωση προβλεπόμενες κυρώσεις μη ανάληψης υπηρεσίας ή παραίτησης.». Επαναλαμβάνεται η ίδια τιμωρητική τακτική απέναντι στον αναπληρωτή εκπαιδευτικό με τον 2ετή αποκλεισμό κ.ο.κ. Παρόλα αυτά αναρωτιόμαστε αν φέτος θα τηρηθεί από πλευράς Υπουργείου το γράμμα του νόμου και οι προσλήψεις στην ειδική αγωγή προηγηθούν των προσλήψεων της γενικής.
· Στη δε εγκύκλιο επαναλαμβάνεται ότι η προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών της ειδικής αγωγής υπολογίζεται και καταγράφεται στους πίνακες της ειδικής αγωγής. Ποιος θυμάται άραγε την τελευταία μας συνάντηση με τον κ. Αλεβίζο, ο οποίος αρχικά το δήλωσε και μετά απειλούσε θεούς και δαίμονες στα τηλέφωνα για τη δημοσιοποίηση του από πλευράς μας;(αυτά παθαίνει όποιος είχε μάθει στις κατ’ ιδίαν κουβεντούλες). Παρόλα αυτά ακόμα δε μας έχει δοθεί μία πειστική απάντηση γιατί αυτό να συμβαίνει μόνο στην ειδική αγωγή και όχι και στη γενική; Όχι ότι από μόνο του κάνει τη διαφορά –οι διορισμοί και οι προσλήψεις ορίζουν το πεδίο πάντα– αλλά πιθανόν να ήταν μία αρχή…

Μετά πλέον και τις σαφείς προθέσεις του Υπουργείου για 200 διορισμούς για το προσεχές έτος αναρωτιέται κανείς αν η εργασία στο δημόσιο σχολείο αποτελεί πια μία ελπίδα χωρίς αντίκρισμα…
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Papazafiri Maria  
 
Δημοσιεύσεις: 16

Επιστροφή στο Γενικά



Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτό το Φόρουμ: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 27 επισκέπτες

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group •
Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com
Theme created by StylerBB.net
cron