Σελίδα 1 από 1

SOS καταστατικο ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΝΤΑΞΗΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Νοέμ 2013 21:55
από MoiSofi
Παιδια θα ηθελα ενα εγγραφο που να αναφερει οτι στο Τ.Ε μπορουν να ερχονται παιδια τις ωρες που εχουν γλωσσα και μαθηματικα..... ΕΙΝΑΙ ΕΠΕΙΓΟΝ!!!!!!!!!!!!!!!

Re: SOS καταστατικο ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΝΤΑΞΗΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Νοέμ 2013 22:08
από vasokyritsi
Καλησπέρα

Δυστυχώς δεν έχω να σε παραπέμψω σε κάποιο έγγραφο, αλλά από πληροφόρηση συναδέλφου, που δουλεύει χρόνια σε Τ.Ε. παραθέτω τα εξής: "Απαγορεύεται να παίρνουμε τα παιδιά στο Τ.Ε. στα μαθήματα Γυμναστικής, Θεατρικής Αγωγής, Μουσικής, Εικαστικών", όπου μπορούν να συμμετέχουν περισσότερο και πιο ουσιαστικά σε σύγκριση με Γλώσσα ή/και Μαθηματικά, όπου τείνουν να αντιμετωπίζουν περισσότερες δυσκολίες.
Βέβαια, αν έχεις πολλά παιδιά σε συνδυασμό με δύσκολες περιπτώσεις, τότε είναι δύσκολο να φτιάξεις το πρόγραμμά σου.
Ερώτηση: Έχεις επικοινωνήσει με το Σχολικό Σύμβουλο Ε.Α. της Περιφέρειάς σου;

Re: SOS καταστατικο ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΝΤΑΞΗΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Δεκ 2013 18:13
από MoiSofi
Συγνώμη που σου απαντώ μετά απο τόσο καιρό !! μετά απο πολύ προσπάθεια επικοινωνήσαμε και μου είπε ναι οκ , ότι έτσι πρέπει να γίνει.. Αλλά έχω ένα ακόμη πρόβλημα.. Έρχεται συνεχώς μαμά μαθήτριας και μου ΥΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ τι θα κανουμε στο Τ.Ε . Μου ζητά συγκεκριμένα να κάνω το βιβλίο που κάνουν στην τάξη.. πως μπορώ να τελειώνω με αυτήν την κατάσταση... είναι αφόρητο και μεέχει πιέσει πολύ. Της έχω εξηγήσει πως έχουν τα πράγματα.... Τί άλλο να κάνω.. Μου ρχεται να της πω ότι η παρακολούθηση του Τ.Ε είναι προαιρετική. ΑΥΤΟ ειναι το προγραμμα μου... αν δε θελει ας μην στελνει το παιδι.

Re: SOS καταστατικο ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΝΤΑΞΗΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Δεκ 2013 17:38
από vasokyritsi
Καλησπέρα!

Χαίρομαι που κακτοποιήθηκε το πρώτο ζήτημα σχετικά με τις ώρες των παιδιών. Καταλαβαίνω ότι μερικοί γονείς μπορεί να γίνουν αρκετά φορτικοί για διάφορους λόγους. Εσύ καλά έκανες και την ενημέρωσες για το πώς δουλεύεις στο Τ.Ε. Το επίπεδο της μαθήτριας απέχει πολύ από το επίπεδο του βιβλίου της τάξης; Ρωτώ γιατί θα μπορούσες να δουλέψεις τους εξατομικευμένους στόχους της μαθήτριας στο ίδιο θεματικό περιεχόμενο με αυτό του βιβλίου, αλλά προσαρμοσμένο σε μέτρα της. Μήπως μια τέτοια ενδιάμεση λύση (δηλ. αξιοποιώ μέρος του βιβλίου -του στιλ ακολουθώ την τάξη- αλλά το παραδίδω διαφορετικά) θα μπορούσε να ηρεμήσει τη μητέρα;

Re: SOS καταστατικο ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΝΤΑΞΗΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Δεκ 2013 17:40
από vasokyritsi
Σε συνέχεια των προηγούμενων: θα μπορούσες να την καλέσεις να μιλήσετε, αφού έχεις συννενοηθεί και με το δάσκαλο της τάξης ή/και με το Σχολικό Σύμβουλο Ε.Α., ώστε να της αλλάξεις γνώμη;