Σελίδα 1 από 1

Διαχείριση συμπεριφοράς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Οκτ 2013 20:39
από Anastasiavou
Καλησπέρα. Κάνω παράλληλη στήριξη σε δύο παιδιά της Ε'Τάξης, το ένα με ΔΕΠ-Υ και το άλλο με Asperger. Το πρόβλημα αφορά τα παιδιά της τάξης, που είναι πολύ ζωηρά και δεν υπακούν σε κανένα κανόνα. Μάταια η γενική δασκάλα προσπαθεί να βάλει μία τάξη αλλά δεν καταφέρνει τίποτα. Τα παιδιά μιλάνε συνέχεια μεταξύ τους, κοροϊδεύουν το ένα το άλλο και βγαίνουν έξω από την τάξη όποτε θέλουν. Αυτό όπως καταλαβαίνετε έχει αρνητική επίπτωση και στα δικά μου παιδιά, τα οποία δεν μπορούν να συγκεντρωθούν, Το πρόβλημα είναι τόσο μεγάλο που τους μιλάω και δεν μπορούν να με ακούσουν από τη φασαρία. Θα μπορούσατε σας παρακαλώ να μου προτείνετε κάποιο τρόπο για έλεγχο της συμπεριφοράς της τάξης πέρα από τη θέσπιση κανόνων και την επιβράβευση με ενισχυτές; Να σημειώσω ότι δεν προτιμώ να βγάζω τα παιδιά μου εκτός τάξης (όπως καταλαβαίνεται αυτό θα έλυνε το πρόβλημα, αλλά θα δημιουργούσε άλλα).