Σελίδα 1 από 1

Παράλληλη στήριξη για μαθήτρια με προβλήματα όρασης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Νοέμ 2014 16:06
από katerinakoumi1992
Καλησπέρα, φέτος δουλεύω για πρώτη φορά. Μου έτυχε μια ιδιόμορφη περίπτωση και επειδή δεν ξέρω πως να τη διαχειριστώ θα ήθελα τη γνώμη σας. Είμαι παράλληλη στήριξη σ' ένα κοριτσάκι Α' Δημοτικού με προβλήματα όρασης. Η δασκάλα εξ αρχής με ενημέρωσε ότι η μαθήτρια είναι σε πολύ καλό επίπεδο κάτι που διαπίστωσα και η ίδια. Διαβάζει, γράφει, αυτοεξυπηρετείται, κινείται και παίζει με άνεση στην αυλή, έχει αυτοπεποίθηση και οι σχέσεις με τους συμμαθητές της είναι πολύ καλές. Η δασκάλα μου ανέφερε ότι οι γονείς επέμεναν για παράλληλη καθώς δεν ήξεραν πως θα λειτουργήσει μέσα στην τάξη η κόρη τους αλλά εφόσον ήταν ενθαρρυντική η πορεία της εξέφρασαν επιθυμία για ακύρωση της αίτησης. Όμως, εφόσον δεν γινόταν να ακυρωθεί και πήγα τελικά στο σχολείο, μου είπε να μην κάθομαι δίπλα στη μαθήτρια για να μην στιγματιστεί και αντί αυτού θα είμαι σαν τη δεύτερη δασκάλα της τάξης, θα βοηθάω όλους τους μαθητές σε ό,τι χρειαστούν, έχοντας πάντα το νου μου λίγο παραπάνω στη συγκεκριμένη μαθήτρια, θα μπορώ να αναλαμβάνω πρωτοβουλίες και αρμοδιότητες και αν στην διάρκεια της χρονιάς που θα δυσκολέψουν τα μαθήματα χρειαστεί βοήθεια θα είμαι πιο εντατικά δίπλα της. Φαντάζομαι ότι όλα αυτά τα είπε λόγω της άγνοιας της περί παράλληλης στήριξης, εγώ όμως τι κάνω;
Και ένα άλλο θέμα, ο διευθυντής του σχολείου μου είπε ότι οι ώρες που βγαίνουν είναι 22 και για να συμπληρώσω τις 24 ίσως χρειαστεί να με βάλει ενισχυτική διδασκαλία σε κάποιο μαθητή ή να μου δώσει μια ώρα από μια άλλη τάξη. Κάτι τέτοιο είναι θεμιτό για έναν ΠΕ71;

Re: Παράλληλη στήριξη για μαθήτρια με προβλήματα όρασης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Νοέμ 2014 23:32
από depashal
Κατερίνα καλησπέρα και καλή αρχή!
Πολλοί γονείς ζητάν να μην καθόμαστε δίπλα στα παιδιά τους για να μη στιγματιστούν. Αυτό μη σε αγχώνει και μη σε στεναχωρεί.Όπου χρειάζεται εσύ να κάθεσαι δίπλα στο παιδί. Επίσης, τις περισσότερες φορές οι δάσκαλοι των τάξεων θέλουν τη βοήθειά μας και για άλλους μαθητές μέσα στην τάξη. Στα πλαίσια της συνεκπαίδευσης αυτό είναι θετικό. Η μαθήτριά σου θα σε χρειαστεί σίγουρα. Είχα κάνει κι εγώ παράλληλη στήριξη σε μαθήτρια με προβλήματα όρασης (της Στ΄τάξης) και παρόλο που ήταν σε πολύ καλό επίπεδο, αρκετές φορές, χρειαζόταν τη βοήθειά μου. Το να κάνεις ενισχυτική δεν είναι στην αρμοδιότητά μας, το ίδιο και η συμπλήρωση ωραρίου σε οποιαδήποτε τάξη. Αυτό είναι παράνομο και σε κάθε περίπτωση να πάρεις τη γνώμη του Σχολικού Συμβούλου Ειδικής Αγωγής της περιοχής σου. Τέλος, επειδή έχω κάνει παράλληλη στήριξη και σε πρωτάκι για να συμπληρώσω ωράριο έμπαινα και στο μάθημα της Γυμναστικής. Πιστεύω πως και η δική σου μαθήτρια θα χρειαστεί επιπλέον βοήθεια σε αυτό το μάθημα. Όπως και να χει να απευθυνθείς στο Σύμβουλο Ειδικής.

Ελπίζω να σε βοήθησα...

Re: Παράλληλη στήριξη για μαθήτρια με προβλήματα όρασης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Νοέμ 2014 13:59
από katerinakoumi1992
Βοήθησες πάρα πολύ, σ' ευχαριστώ! Είπα στο διευθυντή ότι δεν είναι εντός των καθηκόντων μου και έτσι θα παραμένω τις 2 ώρες της γυμναστικής για να συμπληρώσω.

Re: Παράλληλη στήριξη για μαθήτρια με προβλήματα όρασης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Νοέμ 2014 21:14
από Xenidou Gianna
Πράγματι, ειναι παράνομο να μπαίνεις σε άλλη τάξη ή να κάνεις ενισχυτική. Αυτό όμως που πρότεινε η δασκάλα της γενικής είναι κάτι παραπάνω από θετικό. είναι ότι περίπου γίνεται και στο εξωτερικό. Μακάρι όλοι οι συνάδελφοι γενικής να συνεργάζονταν έτσι. Στο βαθμό βέβαια που όταν διδάσκεις εσύ θα υποστηρίζει εκείνη με τη σειρά της τους μαθητές πιο εξατομικευμένα.

Re: Παράλληλη στήριξη για μαθήτρια με προβλήματα όρασης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Νοέμ 2014 00:55
από katerinakoumi1992
Ωραία, χαίρομαι που το ακούω γιατί δεν ήξερα το κατά πόσο θεμιτό είναι αυτό. Η δασκάλα πράγματι είναι πολύ συνεργάσιμη και εκτός των άλλων μου άρεσε ο τρόπος που με παρουσίασε στους μαθητές, ο οποίος συνέβαλε στο να με αποδεχθούν από την πρώτη κιόλας μέρα μην αφήνοντας περιθώρια αμφισβήτησης. Θα τα πάμε μια χαρά πιστεύω. Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες.