Χώρος συζητήσεων των συλλόγων αποφοίτων τμημάτων ειδικής αγωγής

Διαμαρτυρία γονέα για την επιμόρφωση εσπα

Συζητήσεις πάνω σε θέματα ειδικής αγωγής, αναπηρίας κι εκπαίδευσης
Κανόνες Φόρουμ
Καλωσορίσατε στα δημόσια φόρουμ των Σ.Α.Τ.Ε.Α.! Σας παρακαλούμε να τηρήσετε τους παρακάτω κανόνες χρήσης για όσο διάστημα συμμετέχετε στο φόρουμ.

1. Απαγορεύονται οι χυδαίες εκφράσεις.
2. Απαγορεύεται η χρήση και δημοσίευση προσωπικών δεδομένων.
3. Γράφουμε μόνο σε ελληνικό ή λατινικό αλφάβητο αντίστοιχο με τη γλώσσα που χρησιμοποιούμε. Απαγορεύονται τα Greeklish.
4. Απαγορεύεται να γράφουμε ολόκληρο το κείμενο της ανάρτησής μας με κεφαλαία γράμματα.
5. Οι τίτλοι των θεμάτων προς συζήτηση πρέπει να είναι σαφείς και σχετικοί με το θέμα.
6. Προτού ανοίξετε ένα θέμα βεβαιωθείτε ότι δεν έχει δημοσιευτεί ήδη από κάποιον άλλο. Εάν έχει δημοσιευτεί ήδη, συνεχίστε τη συζήτηση εκεί.
7. Τα θέματα δεν πρέπει να συγχέονται μεταξύ τους, π.χ. ένα παιδαγωγικό θέμα στην κατηγορία των νομικών θεμάτων.

Σε περίπτωση που παραβιάσει κάποιος τους κανόνες 1 και 2 οι αναρτήσεις θα διαγράφονται από τους συντονιστές δημόσιων φόρουμ. Στην περίπτωση παράβασης των κανόνων 3 και 4 θα γίνεται δημόσια και προσωπική σύσταση από τους συντονιστές. Σε περίπτωση μη τήρησης του κανόνα 5 οι συντονιστές έχουν δικαίωμα αποσαφήνισης του τίτλου. Στην περίπτωση παράβασης των κανόνων 6 και 7 οι συντονιστές είναι υποχρεωμένοι να μεταφέρουν την ανάρτηση στη θεματική κατηγορία στην οποία ανήκει.

Διαμαρτυρία γονέα για την επιμόρφωση εσπα

Δημοσίευσηαπό goutzioutheodora » 27 Μαρ 2013 23:19

Είμαστε γονείς ενός 7χρονου αγοριού με αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας (σύνδρομο Asperger). Ο γιος μας πηγαίνει στην Α΄ τάξη Δημοτικού Σχολείου Γενικής Αγωγής με Παράλληλη Στήριξη, δηλαδή με συνοδό δάσκαλο Ειδικής Αγωγής που παρευρίσκεται μαζί του στην αίθουσα και τον βοηθά.
Το ότι η Ειδική Αγωγή στη χώρα μας είναι απαξιωμένη το βιώνουμε σαν γονείς εδώ και 3 χρόνια, από τη στιγμή που το παιδί έπρεπε να ξεκινήσει τη φοίτησή του στο Νηπιαγωγείο. Με πολύ προσωπικό αγώνα και αγωνία κάθε χρόνο τα καταφέρνουμε και το παιδί έχει την Παράλληλη Στήριξη, που ούτως ή άλλως δικαιούται, έστω και καθυστερημένα κάθε χρονιά. Φέτος που το παιδί ξεκινούσε την Α΄ τάξη Δημοτικού η Παράλληλη Στήριξη ήρθε στα μέσα του Οκτώβρη, δηλαδή το παιδί ουσιαστικά έχασε τον κρίσιμο πρώτο μήνα φοίτησης στο σχολείο. Φυσικά για όλα αυτά ευθύνεται το Υπουργείο Παιδείας το οποίο δεν κάνει κανένα σχεδιασμό για την Ειδική Αγωγή, μας αφήνουν πάντα τελευταίους.
Το τελευταίο <κατόρθωμα> όμως του Υπουργείου Παιδείας είναι εντελώς αυθαίρετο και απαξιωτικό και υποβαθμίζει ακόμη περισσότερο την ήδη κακή κατάσταση στην οποία περιέρχονται κάθε χρόνο οι οικογένειες παιδιών με ειδικές ανάγκες, εγείρουν από μέρους τους αγανάκτηση και θέτουν ζητήματα ίσων δικαιωμάτων των παιδιών στην εκπαίδευση για ακόμη μία φορά.
Το Υπουργείο Παιδείας λοιπόν κάλεσε όλους τους αναπληρωτές δασκάλους και νηπιαγωγούς Ειδικής Αγωγής που δουλεύουν σαν Παράλληλη Στήριξη και προσελήφθησαν μέσω προγραμμάτων ΕΣΠΑ, να επιμορφωθούν για 10 ημέρες στα κατά τόπους ΠΕΚ. Το ΠΕΚ Λάρισας, στο οποίο θα αναφερθώ, οργανώνει αυτή την επιμόρφωση από 26/3 – 8/4. Οι δάσκαλοι και νηπιαγωγοί που συμμετέχουν στην επιμόρφωση απαλλάσσονται των πρωινών τους καθηκόντων για αυτές τις ημέρες, δηλαδή την εργασία στο σχολείο γιατί η επιμόρφωση γίνεται απογευματινές ώρες. Και αυτό γίνεται για να μη χάσουν οι επιμορφωτές την πρωινή εργασία τους, αλλά όλα να γίνονται ταυτόχρονα. Να πηγαίνουν στην πρωινή εργασία τους αλλά να παίρνουν και την αμοιβή του επιμορφωτή.
Για τα παιδιά όμως που θα χάσουν 10 ημέρες από το σχολείο, ποιος ενδιαφέρεται;
Εδώ λοιπόν είναι η απαξίωση στα παιδιά μας. Σκέφτηκε κανείς τα προβλήματα που θα δημιουργηθούν σε αυτά τα παιδιά και τις οικογένειές τους;
Σκέφτηκε κανείς πόσο δύσκολο είναι σε ένα παιδί με αυτισμό να κατανοήσει γιατί δεν πρέπει να πάει στο σχολείο του για 10 ημέρες; Την αναστάτωση που θα του προκαλέσει η αλλαγή του καθημερινού του προγράμματος;


Παλεύουμε τα παιδιά μας να εντάσσονται κανονικά στα σχολικά πλαίσια, να προσπαθούν να δημιουργούν φιλίες, να γίνονται κοινωνικά, να συμμετέχουν σε όλες τις σχολικές δραστηριότητες και έρχεται τώρα το Υπουργείο Παιδείας να πάρει τους δασκάλους της Παράλληλης Στήριξης για 10 ήμερες και να αφήσει τα παιδιά μας χωρίς εκπαιδευτική υποστήριξη και εκτός σχολικού πλαισίου για ακόμη μια φορά.
Μια πρόταση εκ μέρους μας θα ήταν η αναστολή των συγκεκριμένων επιμορφωτικών σεμιναρίων και για την τρέχουσα σχολική χρονιά.  Να κάνουν την επιμόρφωσή τους μετά τις 15 του Ιούνη έως τη λήξη της σύμβασής τους στις 21 για τη φετινή χρονιά, σε διάστημα που θα συνεχίσουν να πληρώνονται.
Επίσης η επιμόρφωση των αναπληρωτών – παράλληλης στήριξης  να μη γίνεται σε βάρος της λειτουργίας των  σχολείων  και των μαθητών. Αν θέλει το ΥΠΑΙΘΠΑ να τους επιμορφώνει, να τους προσλαμβάνει νωρίτερα, αυτό το διάστημα να πληρώνονται και να επιμορφώνονται χωρίς να προσφέρουν διδακτικό έργο στα σχολεία (να προσλαμβάνονται την 1η του Σεπτέμβρη όπως είναι το φυσιολογικό και να επιμορφώνονται τότε).
goutzioutheodora  
 
Δημοσιεύσεις: 11

Re: Διαμαρτυρία γονέα για την επιμόρφωση εσπα

Δημοσίευσηαπό ioannou_konstantinos » 30 Μαρ 2013 17:30

Εκπληκτικό!!! Μπορείς να ζητήσεις την άδεια του γονέα να το δημοσιεύσουμε στην ιστοσελίδα μας;;
ioannou_konstantinos  
 
Δημοσιεύσεις: 160

Re: Διαμαρτυρία γονέα για την επιμόρφωση εσπα

Δημοσίευσηαπό goutzioutheodora » 30 Μαρ 2013 18:39

Κωνσταντίνε, την άδεια την έχουμε ήδη. Η μητέρα το έχει προωθήσει σε εφημερίδα της Λάρισας και έχει δημοσιευτεί. Παρακαλώ προωθήστε το. Καιρός να ακουστούν και οι γονείς...
goutzioutheodora  
 
Δημοσιεύσεις: 11


Επιστροφή στο Γενικά



Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτό το Φόρουμ: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group •
Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com
Theme created by StylerBB.net
cron