Κάλεσμα στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας του Π.Ε.ΣΥ.Θ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ,29/3/2018, ώρα 2:30 μ.μ.

Ο ΣΑΤΕΑ στηρίζει την κινητοποίηση του Π.Ε.Σ.Υ.Θ που θα πραγματοποιηθεί στις 29 Μαρτίου 2018,ώρα 14:30 και καλεί τα μέλη του να συμμετάσχουν σε αυτή.

Όχι στην ενοποίηση των κλάδων – Οργανικές θέσεις για όλες τις ειδικότητες – Θέατρο σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης – Κάθε εκπαιδευτικός στο διδακτικό του αντικείμενο

Συνάδελφοι,

Εδώ και χρόνια παλεύουμε για τα αυτονόητα: για την προάσπιση των δικαιωμάτων μας στην αξιοπρεπή εργασία και για τη διασφάλιση των δικαιωμάτων των παιδιών σε μια ολόπλευρη παιδεία, μια παιδεία της επιστήμης και του πολιτισμού.

Αντί αυτών, βιώνουμε την ολοένα και μεγαλύτερη υποβάθμιση του δημόσιου σχολείου και την καταστρατήγηση των εργασιακών μας δικαιωμάτων. Προς χάριν των περικοπών είδαμε, μεταξύ άλλων, να περικόπτονται ώρες μαθημάτων ειδικοτήτων, να καταργείται αναίτια και αντιπαιδαγωγικά το μάθημα της Θεατρικής Αγωγής από την Ε΄ και ΣΤ΄ τάξη του δημοτικού σχολείου και τις αναθέσεις των μαθημάτων ειδικοτήτων άλλους να τους καταδικάζουν στην ανεργία και άλλους στην περιπλάνηση και στην ταλαιπωρία. Έπειτα από μεγάλο αγώνα κατορθώσαμε να μπει στοιχειωδώς ένα ανάχωμα στην ασυδοσία των αναθέσεων και να προσληφθούν περισσότεροι συνάδελφοί μας φέτος, όμως τίποτε δεν καθιστά ευοίωνο ούτε το εργασιακό μας μέλλον ούτε και την εκπαιδευτική πραγματικότητα των μαθητών και μαθητριών μας.

Το θέατρο στην εκπαίδευση συρρικνώνεται αντί να διαχέεται σε κάθε βαθμίδα της εκπαίδευσης.
Οι οργανικές θέσεις ειδικοτήτων παραμένουν στις καλένδες – στους θεατρολόγους, μάλιστα, οι ελάχιστες (26!) οργανικές δεν έχουν αποδοθεί καν.
Καμία απολύτως δέσμευση για μόνιμους διορισμούς, παρά μόνο αόριστες υποσχέσεις σε βάθος τριετίας.
Καμία προσπάθεια προς την κατεύθυνση της εξίσωσης των δικαιωμάτων μονίμων και αναπληρωτών –και ας προσφέρουμε ακριβώς το ίδιο εκπαιδευτικό έργο και ας καλύπτουμε πάγιες και διαρκείς ανάγκες, αναπληρώνοντας στην πραγματικότητα τους ίδιους μας τους εαυτούς.
Δεν έχουμε δικαίωμα στην οικογένεια• στη μητρότητα• στην ασθένεια• στην ασθένεια των παιδιών μας.

Σε όλα αυτά έρχεται να προστεθεί η ψήφιση του νομοσχεδίου που αφορά στην ίδρυση του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, στο οποίο περιλαμβάνεται η σύσταση ενιαίου κλάδου ΠΕ 91 Θεατρικής Αγωγής με την ενοποίηση των κλάδων ΠΕ 32 – Θεατρικών Σπουδών και ΠΕ 18.41 – Δραματικής Τέχνης.

Εκφράσαμε έντονα τη διαμαρτυρία μας ενάντια σε αυτήν την εξέλιξη και θα επιμείνουμε.
Ο Π.Ε.ΣΥ.Θ. δεν στράφηκε και δεν έχει καμία πρόθεση να στραφεί εναντίον οποιουδήποτε κλάδου, όμως θα προασπιστεί σε κάθε περίπτωση τις σπουδές, το πτυχίο και τη θέση των θεατρολόγων στην εκπαίδευση.
Κρίνουμε κατάφωρη αδικία την ενοποίηση και συνεκδοχικά την εξίσωση δύο κλάδων με τεράστιες διαφορές τόσο ως προς την εισαγωγή των φοιτητών, όσο και προς το περιεχόμενο των μαθημάτων και τη διάρκεια των σπουδών τους.
Κρίνουμε επίσης αδιανόητη την εξίσωση κρατικών πανεπιστημιακών ιδρυμάτων τετραετούς και πενταετούς φοίτησης με ιδιωτικές σχολές τριετούς φοίτησης.

Για όλα τα παραπάνω:

Διοργανώνουμε συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο ΥΠ.Π.Ε.Θ.
την Πέμπτη, 29/3/2018, ώρα 2:30 μ.μ.
Να είμαστε όλοι εκεί.

Καλούμε σε στήριξη: τις ομοσπονδίες ΔΟΕ και ΟΛΜΕ (από τις οποίες ζητούμε να προκηρύξουν διευκολυντική στάση εργασίας)• όλες τις επιστημονικές ενώσεις• τα σωματεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (από τα οποία ζητούμε επίσης την προκήρυξη διευκολυντικών στάσεων)• τις ομοσπονδίες γονέων• συλλογικότητες αναπληρωτών• εκπαιδευτικούς κάθε κλάδου και ειδικότητας που κρίνουν δίκαια τα αιτήματά μας.

Έχουν ήδη δηλώσει τη συμπόρευσή τους στην πρωτοβουλία μας Πανεπιστημιακά Τμήματα Θεατρικών Σπουδών/Θεάτρου και καθηγητές μας που θα βρίσκονται δίπλα μας εκείνη την ημέρα, ο Σύλλογος Αποφοίτων του Τμήματος Θεάτρου του ΑΠΘ και Φοιτητικοί Σύλλογοι τους οποίους καλούμε να μας στηρίξουν και με τη φυσική τους παρουσία.

Διεκδικούμε:

• Το διαχωρισμό των κλάδων ΠΕ 32 και ΠΕ 18.41
• Τη σύσταση οργανικών θέσεων για όλες τις ειδικότητες
• Την επαναφορά του μαθήματος της Θεατρικής Αγωγής στην Ε᾽ και ΣΤ´ τάξη
• Τη διάχυση της Θεατρικής Αγωγής σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης
• Κάθε εκπαιδευτικός να διδάσκει το αντικείμενό του – καμία ανάθεση σε μαθήματα ειδικοτήτων
• Εξίσωση δικαιωμάτων μονίμων και αναπληρωτών
• Μόνιμους διορισμούς για την κάλυψη όλων των αναγκών της εκπαίδευσης
• Πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας ενταγμένο στις βασικές σπουδές των Τμημάτων μας

Πανελλήνιος Επιστημονικός Σύλλογος Θεατρολόγων – Π.Ε.ΣΥ.Θ.

Τα σχόλια είναι κλειστά.