3 Δεκέμβρη,Παγκόσμια Ημέρα ΑμεΑ, δε γιορτάζουμε

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία το ΥΠΠΕΘ με την εγκύκλιό του στις 8/11/2017 καλεί τους εκπαιδευτικούς “να διοργανώσουν δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης”, να “προβούν στην παρουσίαση-διάχυση καλών πρακτικών που προέκυψαν στο πλαίσιο υλοποίησης προγραμμάτων συνεκπαίδευσης” και να “συμβάλλουν, κατά βούληση, στην εκδήλωση που θα διοργανωθεί από το ΥΠΠΕΘ” στις 4/12/2017.

Με τη σειρά του ο ΣΑΤΕΑ, ο οποίος εδώ και χρόνια αναδεικνύει τα κακώς κείμενα στο χώρο της ΕΑΕ, υπογραμμίζει -για μια ακόμη φορά- ότι τα “πυροτεχνήματα” δε συμβάλλουν ουσιαστικά στην προώθηση της ενταξιακής κουλτούρας για την ισότιμη πρόσβαση και συμμετοχή των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στην εκπαίδευση και κατ’ επέκταση, στους υπόλοιπους τομείς της ζωής.
Πέρα από την πάγια τακτική και πολιτική επιλογή του ΥΠΠΕΘ να στελεχώνει τις δομές ΕΑΕ με μόνιμους… αναπληρωτές (επί 16 πλέον συναπτά έτη…) και ελλείψεις σε υλικοτεχνικές υποδομές, η εκπαιδευτική πολιτική που το ίδιο ακολουθεί, κυρίως την τελευταία διετία, μόνο κατ’ επίφαση μπορεί να ισχυριστεί κάποιος ότι στηρίζει τους μαθητές με αναπηρία, τις οικογένειές τους και τους εκπαιδευτικούς που εργάζονται σε αυτές.

Ως εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής αρνούμαστε να ανταποκριθούμε στο κάλεσμα του Υπουργείου Παιδείας, το οποίο φαίνεται πως θυμάται τους μαθητές με αναπηρία μόνο κάθε 3 Δεκέμβρη. Η προώθηση της ένταξης και των ίσων ευκαιριών στην εκπαίδευση και η καλλιέργεια της ενσυναίσθησης στα μέλη δε συμπυκνώνονται σε δράσεις μίας μέρας.

Δείτε το βίντεο που ετοιμάσαμε στον παρακάτω σύνδεσμο:

3 Δεκέμβρη,δε γιορτάζουμε

Για λήψη του βίντεο:
Λήψη βίντεο

Τα σχόλια είναι κλειστά.