10 Χρόνια Εργασιακής Αβεβαιότητας & Πειραματισμών στο Χώρο της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) Φτάνουν!

ΑΠΕΡΓΙΑ 18 ΚΑΙ 19 ΜΑΗ

ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ (ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ ΠΕ61 – ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΠΕ71)

Διανύουμε σχεδόν 10 χρόνια «αναπλήρωσης» χωρίς να έχει διεξαχθεί ποτέ ΑΣΕΠ Ειδικής Αγωγής και χωρίς να έχουμε διοριστεί ενώ έχουμε συμπληρώσει περισσότερους από 70μήνες προϋπηρεσίας! O ΑΣΕΠ Ειδικής Αγωγής εξαγγέλθηκε με υπουργική απόφαση το Νοέμβριο του 2010 και δημοσιεύτηκαν μάλιστα οι κενές θέσεις σε ειδικά σχολεία και τμήματα ένταξης που θα καταλάμβαναν οργανικά οι επιτυχόντες του ΑΣΕΠ (60%) και οι εκπαιδευτικοί με μεγάλη προϋπηρεσία (40%). Ωστόσο, ο ΑΣΕΠ πάγωσε για άλλη μια χρονιά…

Το ΥΠΔΜΘ, επιδιώκοντας να χτίσει ένα «σύγχρονο και ποιοτικό» σχολείο για όλους, εφαρμόζει πρακτικές συνεκπαίδευσης για την ένταξη των μαθητών με αναπηρίες στο κοινωνικό πλαίσιο, αγνοώντας τον κίνδυνο να στιγματιστεί και να περιθωριοποιηθεί ο μαθητής, ακόμη και σε κοινό χώρο διδασκαλίας διότι:

  • Με την πρόχειρη και ανώριμη υιοθέτηση προγραμμάτων συνεκπαίδευσης, εκμεταλλευόμενο τις ελαστικές σχέσεις εργασίας που απειλούν όλους τους εκπαιδευτικούς, προσλαμβάνει εκπαιδευτικό προσωπικό χωρίς καμία σχέση με την ΕΑΕ
  • Το πιλοτικό πρόγραμμα ΕΣΠΑ, ένα κατεξοχήν πρόγραμμα επιμόρφωσης, κατέληξε να χρησιμοποιείται μόνο σαν πρόγραμμα πρόσληψης εκπαιδευτικών(χωρίς να έχει γίνει η επιμόρφωση).

Για όλους τους παραπάνω λόγους ζητούμε:

  • Άμεση διεξαγωγή του ΑΣΕΠ Ειδ. Αγωγής και μαζικούς διορισμούς για το πλήθος των κενών θέσεων στην ΕΑΕ
  • Να είναι «καθαροί» οι πίνακες αναπληρωτών Ειδικής Αγωγής, με βάση τον κλάδο και την προϋπηρεσία, να μην γίνονται διπλοεγγραφές και να μην πριμοδοτούνται τα ακαδημαϊκά και λοιπά προσόντα. Να ισχύσει ό,τι ισχύει και για τους άλλους κλάδους των εκπαιδευτικών
  • Να ισχύει ενιαίο πλαίσιο υπηρεσιακών μεταβολών (μεταθέσεις, αποσπάσεις, τοποθετήσεις) και όχι ξεχωριστά κριτήρια μετάθεσης ή απόσπασης στην Ειδική Αγωγή που προωθείται από ομάδα εργασίας για τις μεταθέσεις σε ΣΜΕΑΕ. Να ισχύσει ό,τι ισχύει και για τους άλλους κλάδους των εκπαιδευτικών
  • Όχι στην εμπορευματοποίηση και στον καιροσκοπισμό των θέσεων εργασίας στην ΕΑΕ με τα εικονικά σεμινάρια «ντροπής» των 400 ωρών! Τα σεμινάρια να μην αποτελούν προσόν διορισμού και κατάταξης σε πίνακες αναπληρωτών
  • Τα «επιμορφωτικά» προγράμματα ΕΣΠΑ να μην αποτελούν προσόν πρόσληψης ή μετάθεσης στην ΕΑΕ.

Το ΥΠΔΜΘ επιδιώκει με τις τελευταίες κινήσεις του, παγώνοντας τον ΑΣΕΠ και ψηφίζοντας νομοθετήματα, να εξαρτά την ΕΑΕ μόνο από προγράμματα τύπου ΕΣΠΑ χωρίς να την εντάσσει στον κρατικό προϋπολογισμό, παραβιάζοντας την συνταγματική υποχρέωση του κράτους για τη δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση των παιδιών.

Ζητούμε την αμέριστη συμπαράστασή σας στον αγώνα που κάνουμε για τη βελτίωση των συνθηκών της εκπαίδευσης των παιδιών, που αποτελούν ξεχωριστό και ευαίσθητο κομμάτι της κοινωνίας μας.

 

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ — ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Τα σχόλια είναι κλειστά.